About RSML
Library Information
Library Services
Upcoming Classes
Videos
Guides & Tutorials
Conferences
Alliances & Partnerships

Subscribe
Enter your e-mail to receive our latest news and proposals

Join Now

Journals -> Content 2003  


ԲՈՎԱՆԴԱԿՈՒԹՅՈՒՆ

  • Առաջաբան
    • Խմբագրության կողմից
    • Արձագանքներ հանդեսի առաջին համարիառիթով
    • Շնորհակալության խոսք
  • Բաժին I. Համաշխարհային բժշկական միության կողմից ընդունած հռչակագրեր և հայտարարություններ բժշկական կրթության վերաբերյալ
    • Բժշկական կրթության վերաբերյալ հռչակագիր՝ ընդունված ռանչո Միրաժում
    • Համաշխարհային բժշկական միության V գիտաժողովի հռչակագիրը բժշկական կրթության հիմնահարցերի վերաբերյալ
    • I հայտարարությունը բժշկական կադրերի պատրաստման վերաբերյալ
    • II հայտարարությունը բժշկական կադրերի պատրաստման վերաբերյալ
    • III հայտարարությունը բժշկական կադրերի պատրաստման վերաբերյալ
  • Բաժին II. Հայաստանի Հանրապետությունում դիպլոմային և հետդիպլոմային բժշկական կրթության զարգացման հայեցակարգը Армения
    • Ռ. Հովհաննիսյան Հայաստանի Հանրապետությունում շարունակական բժշկական կրթության հիմնխնդիրները և դրանց լուծման ուղիները
    • Վ.Պ. Հակոբյան, Վ.Ա. Շեկոյան Բարձրագույն բժշկական կրթության ներկա վիճակը և զարգացման հեռանկարները 
    • Դ.Հ. Դումանյան, Ն.Ա. Սիմոնյան Բժշկական հետդիպլոմային կրթություն: Տեսական և մեթոդաբանական տեսակետներ
  • Բաժին III. Հայկական գիտաբժշկական ամսագրերում հրատարակված բնագիր հոդվածների սեղմագրեր
    • Հետդիպլոմային շարունակական բժշկական կրթության կատեգորիկ իմպերատիվը
    • Հայաստանի Հանրապետությունում արտոնագրման համակարգի վերլուծություն
    • Հայաստանի Հանրապետությունում անեսթեզիոլոգ-ռեանիմատոլոգների արտոնագրման համակարգի վերակառուցում
    • Անեսթեզիոլոգիա, ինտենսիվ թերապիա և անհետաձգելի բժշկություն մասնագիտություններով կադրերի պատրաստման կանխատեսվող հեռանկարներ
  • Բաժին IV. Արտասահմանյան գիտաբժշկական ամսագրերում հրատարակված բնագիր հոդվածների սեղմագրեր
    • Կրթական տեսության գործնական կիրառությունը
    • Արդյոք ընթերցանության համար բժիշկները պետք է ստանան շարունակական բժշկական կրթության կրեդիտային միավորներ
    • Հասարակական կողմնորոշում ունեցող անհետաձգելի բժշկության ծրագիր
    • Արևադարձային հիվանդությունների ոլորտում բժշկական մասնագիտական գիտելիքների ընդլայնմանն ուղղված կրթական ծրագրեր 
    • Կրթության մակարդակի գնահատումը պալիատիվ բժշկության ոլորտում
    • ԱՄՆ շարունակական բժշկական կրթության պատմությունը
    • Բժշկության ֆակուլտետում կրթական գործընթացի գնահատումը
    • Բժշկական ոլորտի դասախոսների ինքնուղղորդված կրթություն
    • Բարձրագույն կրթության համար տեղեկատվական գրագիտության բանիմացության չափորոշիչները
  • Բաժին V. Ապացուցողական բժշկության մեթոդաբանական տեսակետներ
    • Հելսինկյան հռչակագիր
    • Կլինիկական կանխատեսմանը նվիրված ամսագրային հոդվածների գնահատման ցուցումներ
    • Կլինիկական փորձարկումների արդյունքների և համակարգված ամփոփ տեսությունների գործնական կիրառումը
    • Վիճակագրական պարադիգմայի գիտականության աստիճանի որոշումը կենսաբժշկության մեջ
  • Բաժին VI. Պատահական բաշխմամբ վերահսկվող փորձարկումների անցկացման բարեխիղճ գործունեության և արդյունքների ներկայացման ցուցումներ
    • Պատահական բաշխմամբ վերահսկվող փորձարկումների արդյունքների ներկայացման միասնական չափորոշիչների վերանայված տարբերակ (CONSORT)
  • Բաժին VII. Բանավեճի ակումբ
    • Հոգեբանի մտորումները էյթանազիայի վերաբերյալ
  • Վերջաբան
    • Գլխավոր խմբագրի կողմից
 
Redesign of the web-site was
supported by a grant from the
Open Society Foundations - Armenia